David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

sábado, 21 de febrero de 2009

Las cosas que vives:

Dedicado para quienes están siempre a mi lado y me apoyan con cada frase (Santiago, José, Cris, Samu, Ruth, Aida, Marcos, David...). En especial a tres personas que gracias al blog adoro: T.A.P (te quiero mucho guapa mejórate), Pedro y Juanjo.

Porque sin estas personas yo no sería quien soy. Tal vez me hubiera rendido ya. Tal vez hubiera dejado de luchar, desde la política, por un mundo mejor. Pero gracias a sus ánimos, a sus llamadas, a sus reconocimientos, yo estoy orgulloso de lo que consigo cada día, de lo que vivo y soy en cada momento. Agradezco cada detalle.
Ahora seguiré luchando por la igualdad desde la política, desde lo académico-investigador, desde la docencia y, sobre todo, desde el trato con las personas.

Os dedico esta canción que siempre canto.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Sense nosaltres, tu series igual el que eres. La manera de ser de cada un, s'aconsegueix al llarg de molt de temps i gràcies sobre tot a l'esforç que poses en tot allò que vols aconseguir.
Mai he conegut a una persona que lluite tant pel partit sense cap interés personal (ojalà ahí ho tingueren tots tan clar com tú).
Eres tan transparent que la gent sap valorar-te i et vol. Només fa falta que dins del partit també sàpiguen el que vals i espere que en les properes eleccions estigues en els primers llocs si volen guanyar, perquè si Enrique no va de cap de llista, què difícil ho tenen i només les persones com tu que saben guanyar-se a la gent podrà aportar vots. Així que espere que aquells que tenen poder de decissió deixen a un costat els interessos personals.
Gràcies per tot i sí, ja saps que m'estic recuperant.
T.a.p.
PS: No pergues la ilusió perque sinò moltes persones estarem perdudes.

PROGRESSISME dijo...

Com sempre saps com ficar-me els ulls rojos Carmen.
M'em vaig ara mateix a l'Assamblea del PSPV-Onda perque ens visita Colomer. Abans ja t'ho he dit.
El que em dius em fa tindre força.
Suposse que poc a poc aniré recuperant un poc l'alegria que tenia abans i la il.lusió. Hi han coses que et fan mal i costa tornar a somriure.

Ara jo estic més content perque he acavat un mòdul del master i aquesta vesprada vull acavar altre al tornar. Quan estudie em senc millor. A més a més, així demà podré dedicar-me al doctorat i al CAP i llevar-me poc a poc coses de damunt.

Ja t'envie prompte el meu discurs que encara està al forn, no tinc temps. Serà la primera a llegir-ho.

TE VULL MOLT!!! De veres, gràcies.

P.D. Vaig a cantar un poc mentres m'arregle...jejeje...m'anima molt.

Anónimo dijo...

Vinga, ara un poc de política: RITA BARBERÁ: "LA CORRUPCIÓN SOLO TIENE UNAS SIGLAS POLÍTICAS: LAS DEL PSOE"
Esta senyora es permet la llicència de dir aquest disparat mentre destacats membres del seu partit demanen a la prensa "exquisito" trato a l'honorabilitat del Partit Popular.
Seria interessant que la gent s'assabente que el Fiscal Anticorrupció d'Espanya fou elegit per Aznar en 2003 i renovat per Zapatero, un senyor amb una trajectòria conservadora que s'ha de resaltar.
T.a.p.

Anónimo dijo...

Estoy de acuerdo con t.a.p,tu serias el mismo,pero al igual que yo te gusta rodearte de gente con la que sentir emociones y expresar sentimientos que dificilmente los puedes compartir con cualquiera,el trato con la gente es la que marca a las personas,al final todo sale, y en politica es dificil no hacer o decir algo con fines partidistas
en contra de tus principios.
En fin David espero que puedas soportarlo.
Un amigo que te aprecia,abrazos.

Juanjo Rubio dijo...

David, cada uno es como es, no se es mejor o peor por la gente que le rodea (aunque puede influir), así que tú ya venías así de fábrica, luchador y buena persona. Espero que no cambies.
Un saludo.

Anónimo dijo...

Gràcies per tot. M'ha encantat el detall que has tingut amb nosaltres: els teus amics/gues en la distància.
T.a.p.

Ruth dijo...

Hola David... Que estem aquí per recolzar-te en el que faça falta i ho saps.

Si vols algo, saps on ens tens... i si necessitem teràpia política conjunta ja ho saps... ens conectem tots al msn al mateix temps i ens confesem.... jejeje.

Molts besets.... i ens veiem el dissabte a la vostra presentació oficial. Et crido demà i parlem.

Besets.

Ruth