David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

viernes, 23 de octubre de 2009

FIRA D'ONDA 2009

ONDA ÉS UN GRAN POBLE:

En un moment de descans arpofite per a vindre a vore el meu blog i demanar disculpes a tot el món. No estic entrant res a la meua pàgina. És Fira d'Onda i és la primera vegada des de fa molt de temps que tinc festa per a gaudir-les al 100%. Sempre he estat estudiant i treballant i aquest 2009 estic feliç de poder haver assistit als actes magnífics que el Consell de Festes a dissenyat.
CARTEL DE LA FIRA 2009:

El dilluns escomençarem a ficar fotos sobre les festes. Mil gràcies per creure en mí.

3 comentarios:

MªCarmen Aguilella dijo...

Quina sort tens,guapo!!!!!!!La veritat jo treballan les meues eixides han estat contadetes,pero les q he fet Olalaaaaaaa.A vore si tornem a voremos,molts besets

Óscar Pardo de la Salud. dijo...

Ye David tienen muy buena pinta las fiestas, a ver si me escapo algún día por allí con amig@s.

Disfruta a tope y pásalo a tope.

a las barricadas dijo...

estas son las fiestas de la poca conciencia y etica,el presupuesto para divertirse se tenia que haber reducido mucho mas y ajustarlo al momento actual,(ejemplo:Benicasin)asi lo pensamos muchas personas que para divertirse no hace falta tanto dinero publico,
saludos y felices fiestas.