David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

lunes, 4 de octubre de 2010

Sí a la Vaga General del 29-S 2010

EMOCIÓ és la paraula que millor defineix el que sentia en eixe moment en el que recorria els carrers de Castelló amb la meua pancarta exigint que Zapatero rectifique i retorne a la via de l'esquerra i el progressisme.

Molta gent ha dit que aquesta vaga no servia per a res
...i jo ho respecte però no estic d'acord. Si molta més gent haguera eixit al carrer, està clar, que haguera servit per a molt més, però la vaga no es fa pels resultats solament.

Jo vaig anar a la vaga per a que el dia de demà puga dir als meus fills o filles, a les meues amistats i persones estimades que jo tal dia de 2010 isquè al carrer per a intentar que el món del demà fora al menys igual que el d'avui. I a poder ser millor. I per a que la sang i sofriment de moltes persones que en el passat lluitaren pels nostres drets laborals no s'oblide. Lluità per a demostrar a una gran part de la classe política que la ciutadania no està aborregada com es pensen ells.

Per altra banda...jo sí que crec en la llabor magnífica dels sindicats i crec que el PP fa poc de bé a aquest estat cargant contra el món sindical, contra el govern, contra la justícia, contra... contra tot en definitiva. A més si la vaga del sindicats era contra les mesures govern és, senyor Rajoy, impossible dir que han fracassats sindicats i govern. És impossible. Jo estic orgullòs dels resultats de la vaga.

JO EIXA NIT EM SENTIA BÉ perque havia complit amb la societat. I molta gent em va dir que pel facebook que jo no havia anat a la vaga, que sols feia el paper...dons ací escaneje la PORTADA DEL MEDITERRÁNEO com a prova. M'encanta tancar boques de hipòcrites i malvades amb la veritat dels meus fets sincer.
DAVID SÁNCHEZ SALAS I ELIZABETH PÉRZ A LA MANIFESTACIÓ:

MOLTES GRÀCIES.

No hay comentarios: