David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

domingo, 3 de mayo de 2009

3 de maig de 2009: dia de les mares.



Aquesta cançò en directe és una de les que més m'agradaven quan era menut. És de les SPICE GIRLS de l'any 1996 i, com no, està dedicada a les mares.

Mamá gràcies per les coses que sempre m'has donat, pels teus sacrificis i, per totes les defenses. Gràcies per continuar estant al meu costat a pesar dels dolors.

Àvia, gràcies perque per tú sóc com sóc. Per tú, jo crec en mí mateix. Perque quan me mires amb els teus ulls blaus que haguera vullgut tindre jo, em dius tot. És com una espècie de mar inmès que em dona forces. Gràcies per fer-me especial.

Ojalà totes les mares del món pugueren sentir-se en serenitat i bé amb sí mateixes. Ojalà aquest món demà siga millor que ahir.

US ESTIME ÀVIA I MAMÀ.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Qué envidia de tu madre y de tu abuela. Con esto te lo digo todo.
T.a.p.

PROGRESSISME dijo...

Gràcies T.A.P. que això m'ho diga una persona com tú m'alaga moltíssim. BESOS i recorda que et vull.