David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

sábado, 8 de agosto de 2009

Obsessed live 2009: el retorn de la veu.

Com ja saveu la meua artista favorita és Mariah Carey. En busqueda del seu number 1 nombre 19, llança OBSESSED. Una cançò trencadora que s'escapa del seu habitual estil i de la seua veu potent però, que envolta tot de magia.

Mariah Carey és l'artista amb més nombre 1 de tot el Món a la llista de referència BillBoard. A més a més, de ser la cantant amb més potencial de veu, un potencial erosionat pels directes i el pas del temps.

Amb nova imatge, Mariah en setembre treurà un nou treball del qual ens presenta el primer single. OBSESSED destinat a respondre a Eminem.

Presentara pel seu home Nick Kannon.

3 comentarios:

Felipe Medina dijo...

Querido David

Me alegro que hayas colgado este vídeo porque me encanta Mariah Carey.

Tiene una voz prodigosa y es toda una señora artista.


Un saludo manchego

PROGRESSISME dijo...

Me alegra mucho que te guste. Es mi guia y he crecido con ella y algunas pocas voces más. También he perdido mi voz cantando sus canciones jejeje.

Qué ganas tengo de ir a er la Mancha y a mis abuelitos.

Gracias.

Anónimo dijo...

Magnífica