David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

sábado, 8 de noviembre de 2008

MÉS DE 5000 VISITES DES DE LA CREACIÓ DEL BLOG

Gràcies a totes les persones que hey entrat al meu espai. Un espai de reflexió amb marca de progrès que va nàixer al mes de febrer d´enguany des d´aquest mateix ordinador i des d´aquesta mateixa habitació. Un projecte que, no sols he abandonat sinò que, a més a més, he anat agafant-li estima. Mai podria haver-me imaginat que en ell entraren tantes personalitats de la primera línea de la política i tanta gent amb ganes d´informar-se i opinar. He fet molts amics i moltes amigues, he crescut com a persona i he sabut treure a la meua agenda repleta temps per a expressar-me al món. Especialmente recorde a gent com: Satine, T.A.P, S.A.T, Samuel, Cristina, Joan, Carlos Fernández, Carlos Rodríguez,Bibiana Aído, Carmen Chacón, Rosarín Fabra, Leire Pajín, Jordi Sevilla o mi querido Miguel de Sebastián. El meu regal es el 4 single de la meua cantant favorita, una cançò que té una setmana de vida i que m´agrada molt. Ojalà amb vostre recolçament arrive lluny en el món de la política i de la igualtat per a fer la vida de les persones més fàcil.
Mariah Carey en directe a pesar de la seua veu cansada.
M´AGRADA QUE LA GENT EM CONEGA COM SÓC (per això no amague la meua música)

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Cuanto vales tio. NO hagas caso de nada de lo que te ponen esos porque tienen envidia y miedo de que les quites el puesto que ellos no han sido en más años capaces de quitarle a enrique navarro.

Anónimo dijo...

Hola: Avui he estat en Onda i venien unes amigues de fora. Així que havia pensat en anar al castell i al museu. No t'havia dit res per si de cas canviaven els plans però si volia saludar-te i que d'esta manera em pugueres conèixer. Hem estat finalment al museu i hi havía un xica encantadora que ens a atés molt bé, però m'haguera agradat trobar-me amb tu. Un altra volta serà, he estat a punt de cridar-te per telèfon però al final he desestimat esta opció.
Fins prompte.
T.a.p.

PROGRESSISME dijo...

HOLA T.A.P! Vinc ara de Vila-Real de sopar en un puesto encantador amb un menjar molt sa i no gens car. Un preu raonable. Feia temps que no m' ho passava tant bé. La meua amiga Laura, el meu amic David i jo. Els tres parlant del CAP que Laura i jo fem, parlant del master, de política, de roba, de música, de somnis...un d´eixos sopars en els que es parla de tot. Estic content. Feia que no anava a Vila-Real que és un poble que per records m´agrada molt. He sigut feliç allí. Després hem anat a prendre un bitter kas DE COLOR ROIG (jejeje) i per a casa a la 1 de la matinada tocades. És la única forma de poder-me alçar demà i estudiar. Si no estudie en cap de setmana no puc fer-ho ja perque, entre setmana, sols treballant i anant a classe i a les reunions ja no em queda temps material. Volia compartir-lo amb tú. La amistat i tindre una vida plena és molt important. Demà entregaré el primer treball del master així que espere alçar-me motivat per a acavar de llegir i per a redactar de forma viva. LA XICA DEL MUSEU és Verónica, la companya dels quatre que sóm amb la que tinc més relació. Em va fer molt càl.lida l´arribada al Museu i en moltes tarees treballem junts, entre d´altres coses perque jo he assumit la majoria de tarees d´ella i no de la resta (patrimoni inmaterial, biblioteca...) Ens duem genial i tenim un caracter molt paregut en moltes coses. Ara que Bea i Caro no estàn al Museu Vero és el meu suport. És profressional i molt humana. LI FAIG UN HOMENATGE PÚBLIC. Museus i castell gratüits i de primera categoria, avore quin poble pot dir el mateix. Tú ja ho saps. A la pròxima espere la teua cridrà. En cap de setmana fa guardia sols u de nosaltres. BONA NIT I GRÀCIES PER TOT, JA HO SAPS. MUAKS

Anónimo dijo...

He estat miran video de Carey y em pareix molt bonic. No savia que feia este tipo de música que fa en els dos discos nous. Gràcies a tu la he descobert. Este es un gran disco. La traduccio molt bonica. Normal que entren si ho fas tot amb eixe toc de magia que tu tens.

Anónimo dijo...

Me parece lo peor que no vayas tú al congreso. La gente en la calle y en las televisiones y prensa eres el más conocido con diferencia brutal. Mucha gente dice que porque no estás ya dentro del ayuntamiento y otra se piensa que ya lo estás. Navarro debería contar contigo más. Lo creo así y cuando vea a Enrique se lo diré. Tienes mi gran apoyo.

Anónimo dijo...

Eh!! Me encante treballar amb un "humano" com tú ; eres un encanto .Ya xarrem Deivid.Besos

Anónimo dijo...

Quina cançó més chula. El regal magrada. No deixes mai d´escriure al blog. Salutacions.