David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

domingo, 5 de mayo de 2013

Mamà, gràcies, t'estime!

Tal vegada siga un dia comercial, però està bé que hi haja un dia de les mares. Dones invisibilitzades que s'encarreguen de la nostra formació com a persones, que treballent a casa i moltes vegades forae, economistes i bones gestores que fan números i previsions per a arrivar a pagar tot en molt poc. Dones algunes de les quals feminitzen un món que resulta encara massa patriarcal.
A vegades fa falta un dia per parar-se i dir t'estime mama. I els regals no han de ser materials o del Corte Inglés. Jo a ma mare li he regalat un cupò de la Once avore si ens toca, un llibre que volia fa temps i golosines que li encanten. Ara a dinar paella de marisc com tots els diumenges i a menjar-nos les pastes que acave de comprar junt a ma tia. La vida, com diem la gent d'Iniciativa i ara també de Compromís, son aquestes xicotetes coses, la felicitat de tots els dies.
Ma mare odia les fotos i és difícil trobar-ne alguna d'ella. Fotos de ma mare i de la meua àvia i ties. Felitats.

I per això, des del meu blog felicite a totes les mares que fan possible un món millor per a les seues filles i els seus fills. Aquesta cançò és el meu regal, una cançò que quan va eixir a l'any 1996 jo li regalà a ma mare i que des d'aleshores li regale cada any a pesar de tindre ja 29 anys. Em pillà quan anava al cole el boom de les Spice Girls i algo queda. I jo que no m'avergonyisc de les coses que m'agraden o plante al meu blog.
Mamà gràcies per educar-me en els valors democràtics, en la igualtat i per fer-me vore la importància que té la formació. Sóc com sóc per tu i per molt que als peperos no els agrade. Cosa que per altra part és una bona senyal.
Mamà, gràcies, t'estime!!!

No hay comentarios: