David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

miércoles, 1 de mayo de 2013

Gràcies gent

Estos dies al anar als actes de partit m'he adonat de que la política és fonamental per mi. Tal vegada molta gent no compren el que jo senc quant em rodeje de gent que comparteix la meua forma d'entendre el món, la meua forma de guanyar el futur.
Estos dies he recordat els moments d'eleccions municipals i autonòmiques, els dies d'abans d'operar-me, d'abans d'enajenar-me, d'abans d'enfonsar-me per tot el que em passà i que alguns pocs sabeu. Estos dies he recordat la meua alegria i la meua estima per allò públic. He actualitzat el meu Compromís agafant l'Iniciativa. Tal volta és difícil d'entendre que estic ací ja molts anys lluitant des de l'esquerra sense guanyar diners, és més, perdent-ne,sacrificant temps personal i rebent moltes crítiques internes i externes de gent que moltes vegades ni em conèix. Però em quede en totes les paraules com "ho estàs gent bé", "tu vals", "no t'ho deixes", "aguanta un poc més" o, els "gràcies" de totes les persones a les quals ajudem especialment en temes de desonaments. Em quede en els records i en el que ens espera. En la gent que em queda per conèixer a Compromís, en les coses que anem a aconsseguir, en la germanor i, que en definitiva, no deixe de pensar que sou tots i totes ja part de la meua vida.
I aquesta foto podria ser un bon resum dels meus anys a Iniciativa i a Compromís. Falta gent si, i molt important, però no sobra ningú. Gràcies Maribel per tot el que m'aportes. I gràcies a la resta. Necessitava dir-lo, a vegades oblidem en un món que va tant ràpid dir les coses xicotetes però especials.
Aquesta és una imatge per recordar.

PAULA SIMÓ, MÓNICA OLTRA, MARIBEL PEDRO JUAREZ, DAVID SÁNCHEZ SALAS, CARLES MULET I PEPE CUEVAS.

2 comentarios:

Maribel dijo...

Gracias a ti, por seguir luchando por un mundo mas justo, solidario,igualitario y sobre todo, por seguir........

PROGRESSISME dijo...

Gràcies bonica. Mira que ets especial. No canvies mai perquè dins continues tenint eixe algo que ens fa a la resta sentir-nos part d'algo especial. MUAKAS.