David Sánchez Salas

David Sánchez Salas
Escrito por David Sánchez Salas

martes, 21 de septiembre de 2010

Entrevista a la radio d' Onda Noticies 964

El passat dilluns 20 de setembre vaig ser entrevistat per Salvador Isert Blasco al Café de Banc. L'entrevista eixirà al portal de Noticies Onda 964 i també a la seua pàgina de facebook. PORTAL NOTICIES 964: http://www.noticias964.es/index.php
DAVID SÁNCHEZ SALAS I SALVADOR ISERT BLASCO:

ENLLAÇ DEL PORTAL NOTICIES 964 on s'auncia:
http://www.noticias964.es/onda/?p=6867
Una entrevista propera on el meu amic Salvador Isert em va fer setir agust i va indagar un poc més en la meua personalitat més enllà del món de la política. Per tant aficions, estudis, gustos musicals i cinematogràgics, visió sobre el món i sobre la política seràn algunes de les coses que podreu escoltar.

I jo marxe de vacacions uns dies a vore als meus avis al poble de Conca i, com no, també als amics i amigues de la meua terra materna. I de pas, visitaré Conca per la nit amb una companyia de teatre, algo distint a com normalment la veig. Segurament m'aprope a Madrid a vore El Prado i alguna obra de teatre. Quatre dies de descans, de desconexio i de tranquilitat. Vore a la meua àvia és recarregar-me de felicitat.

No hay comentarios: